THE BIG B!

Hahaha ja håller alltid det ja lovar! o lova ja inte igår att rubriken för dagen skulle va the big b!? hahaha
the big banger asså.... även kallad elin hahaha
ja det ä bara o ta det! ja blev kallad fuskarinen hela nian! så varsågod BANGER!!
Japp igår va det party! Ja mallan, elin o frida, vilket drag! LIPS för hela slanten o en jävla massa shaka ass i mitt vardagsrum.... (måste ju överrösta grannen) frida va idiot förbannad på han. Han spelar varje helg så rutorna skallrar.... så har ja det varje helg, o det finns ingen vi kan ringa till, tro mig vi har försökt..

Igår iaf gick ja på stan först me Ricky darling, kolla lite smycken o sen gick vi o köpte löparhandskar till han o sen en kaffe på det där gulliga stället bredvid george coffehouse i linden ( heter det fortfarande så, fiket asså), riktigt goda cappucino hade dom där iaf :)
Se hela bilden SOOO GOOOOOOOOD!

sen gick vi o käka på paus, eller inte ja ja åt en frunktansvärt äcklig chokladboll.... :(
sen va rickard tvungen att dra på match så ja tvunga ner mallan o gå på stan me mig, då köpte ja en svart tröja på gina... har redan tre i olika färger men skit samma dom sitter bra o ä snygga :) sen köpte ja lila tights på hm o ett hårband! tjoho
sen åkte vi o hämta anton på hans jobb,, ICA MAXI yeah... där bjöd dom på tårta till min o mallans stora förtjusning. inget man tackar nej till.
Kolla även in nya delen på maxihuset, shit va stort det blir... dö häftigt ju :) nya gina o hårvårdsbaren me även jobbande frisörer där, riktigt kul, spana in lite priser o så.. snacka om idiot billigt..
ett difi vax för 89 spänn,, eh det ä billigt som ja vet inte va.
till o me ja ska nog shoppa där,.. eller det gör ja ju redan kan man säga :) hehe

sen åkte vi hem till mallan där vi drack te o måla naglarna o fixa håren o så, sånt fjolligt som tjejer gör:)
anton svor över datorn o nya prylar ja fatta inte.
o sen fest på kvällan :) rickard åkte till fimpen o gick ut på hotellet, vi gick till palace.. dö mycke folk (löning) o skitkul hade vi, jag i alla fall, ja drack lite mycke o rökte lite mycke o prata lite mycke... men ja antar att det ä så det ska va hahahahha!!! ja fick oxå sova själv.... inge vidare,, frida lova att sova me mig men hon ä oxå en BANGER! jäla skit, satt uppe till fem o titta på "om en pojke" på canal +!  sen slockna ja som ett spädbarn efter en tallrik me potatisgratäng o fetaost :)

vakna idag o kände mig inte riktigt som en människa,, stina (katten) hoppa på mig o skrek att ja skulle gå upp för hon hade tråkigt. jag gick upp, tog två panodil, kolla mig INTE i spegeln o gick o la mig, vakna en timme senare, gick upp, drack upp sista groggvirket, gick o la mig, tredje gången gjorde ja mig lite frukost o drack o´boy.... nu va ja snart fit for fight igen :) tog en dusch,sminka mig o här sitter ja nu, måste åka till finspång o hämta karln men ja vill vänta lite till.
DET Ä JU EN FIN DAG, som man slänger bort på att va bakfull, ska det va så? nä, o åt helvete me resorb det funkar fan inte, nu svär ja för ja blir förbannad på bakfylla hahaha

undra om ja ska gå på yoga ikväll, det har ja ju sagt hela veckan.... måste ringa moa, hon kanske ska dit :)
men har ju fortfarande ont i baksida lår efter förra gången hahahah här snackar vi otränad!

Roligast igår va i alla fall! AAAASPARTAAAAAAAAAAAAAAAN!! yeah!
jag till malin : VILL DU HA SAFT!!
malin: NÄÄÄÄÄÄÄ
jag: NÄ FÖR DET Ä ASPARTAN I FUN LIGHT!!!

hahahahaha det bästa va att det passa in i låten på lips så ja fick poäng för att vråla om aspartan o saft hahahahaa

 gotti gotti


ja gud sånt liv det kan bli av 4 brudar o lite musik :)

 Elin o Frida in action!! LIPS hhahahahaha




  yeah cool mallan motherfucker :) kolla va nagellacket matchar tröjan hihi


 hahahahahaa ohh yeah mama so hoott hahaha!!


 här har vi elin i hennes berömda danspose!!
shake it shake it!!! ont i skulderbladen idag gumman???? :)

LYCKA TILL förresten min kära kollega Karro idag på vasaloppet!! du ä bäst!!

det va alles för mig idag
puss hej vilken grej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback