önskar att tiderna vore bättre...

Ja så känns det...
känns inget bra detta.. riktigt illa.
tusen tankar i mitt huvud...

hyffsat vackert väder har det varit idag :) kallt o snö men sol. älskar solen.
vill så gärna ha mer sol, strand o inga bekymmer.

idag va galenpannan på salongen,,,, oj oj ja va riktigt hemsk mot henne! klippte av henne håret,, det blev kort, hon känner sig som en tant... ja mår hemskt.. va ego av mig va.. men det växer ut :) ja bjur på löshår :)

 sen prova vi att trippla lilla tjejens hår :) ja tyckte det blev häftigt som fan,, inte malou! hon va snarare rädd... oooooops :) hahhaaha


hahaahha visst ä vi snygga :) hahaha det tog tid men vi hade kul i alla fall :) kommer du ihåg minen elin???? pudel??
blir det trippel på lör mallan??

 OH JA! det blir nice!!! :) döööönöööjd




O såhär blev det!! ja va sägs??? kommentera gärna :) ska det va trippel på lör... ???
luggen ä i alla fall dööööööööööö snygg!!

efter salongen blev det mc donken i norrpan, vi åt som om vi aldrig hade sett mat för.. fick i oss allting vi köpte åt oss,, o ändå va vi inte mätta... jobbig känsla det där..
även rynkorna har vi hittat idag... ingen bra dag detta .....

just det! ja o rickard har förlovat oss.. ingen surprise men man måste ju skriva lite viktigt som händer o det tycker ja allt ä viktigt :)



fint:) vi tog en tripp till stockholm o kolla in lite kändisar o kolla på melodifestivalen, finalen,,, o nej inte live, utan på storbildstv på o´learys,,, det funka alldeles utmärkt :) hehe
shoppa lite gjorde ja på gina såklart,, var annars i storstan??



HAHAHAHAHA!! jag har nog aldrig garvat så mycke åt ett kort nånsin!! HAHHAHA skrattar till o me högt nu när ja lägger upp det, va tvungen att skriva oxå att pålle gör sig faktiskt på :) han gör en mupp min som ja sen försökte efterapa men såg mest ut som en gris.... "försök att spärra ut näsborrarna så mycke du bara kan så blir du såhär snygg!"
:)

nä ni nu ska ja sova lite,, behöver min sömn,, trot eller ej. nu har det snart blivit ons...  NU BLEV DET DET!!

GODNATT HEJ!!!

pöss

Kommentarer
Postat av: malllaaaaaan

jaha fick tjuta mig själv till sömns igår, såg ut som beatles igen. själva klippningen alltsaå längden är väl inget fel på men jag vill vara häftig svårt att vara häftig med beatles hår, hahah FYY FAAN VAD JAG ÄR FFFFFFFUUL INGEN TRIPPEL FÖR MIG...HAHAH HAHAH PUSSS

2009-03-25 @ 08:33:00
Postat av: Elin

Malin är HET, speciellt med luggen, ÅÅÅHHH! Och vilken fin ring! :) Idag ska jag köpa ny cykel! :) Jag ringer sen när jag ska köpa hemliga saker på stan! :) Puss Elin

2009-03-25 @ 08:46:41
Postat av: malin

du fattar att jag kan läsa vad du skriver här i va? ELIN

2009-03-25 @ 16:30:37
Postat av: jani

ja tror inte hon fattar det

2009-03-25 @ 23:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback