KATASTROF tisdag...

Men det ä visst inte bara ja, pållers hade me haft en jobbig tisdag. men sen när blev tisdagar lättare att leva på?? PRECIS!
nu ä man nytränad o nyduschad... känns bra,,, o outfiten ä.... :) trodde ni va?
ja ok då, gråmelerade mjukisbraller, schletet linne från hm, näpp ingen knulltofs (sorry frida) men va bra sugen :)
det ä så mycke man ska hinna me när man kommer hem, städa handla diska måla naglarna träna laga jackan sola blogga o pussas... det ä inte lätt asså...

idag va det en spänd dag på gymet, ja o fritte brukar tjattra som fan när vi springer på bandet (ja går ok) o slappa lite mellan maskinerna ja glassa o umgås lite, men idag flåsa vi runt där utan att säga ett ord till varann mer än flåsflås, men vi tog ut oss vill ja lova, trodde röven skulle va lite tightare efter detta pass men icke, den fladdra som vanligt, hur ska man bära sig åt då?
det va oxå lite intressanta människor på gymet idag, vi reflektera över det direkt när vi tog av oss skorna, hm :) väldigt spännande måste ja säga :)
träffa även emelie! det va kul! vi måste ta den där fikan vi pratat om, me saft o bulle o sånt :)

  ja inge kaffe inte, saft skulle det va, det kom vi överens om :)

Idag hade mallan tråkigt på jobbet, stackarna, ja messa o behövde tröst denna värdelösa tisdag, då fick ja hårda bud till svar, ja citerar : "va inte så svag!!"
väldigt lätt när man har domedagen framför sig!! panik ringde till morsan o tvinga henne till salongen på tors,måste öva, rövarsle asså!

igår stanna ja o karro kvar på jobbet för att färga våra hår!! vi bidde så fina :) hon blond o ja mörk, precis som det ska va... ett tag till iaf..

  här ä vi! roligaste kortet me!! kolla min hängpatte!! vi tyckte vi va dyngsnygga, ja skicka bilden till pålle o han bara..... fan vilken hängpatte du har hahaha!  o det ser faktiskt ut som det hahaha
det va på loreal visningen i stockholm för ungefär ett år sen, dö kul ju!!

måste nog ha lösögonfransar på nästa fest igen :) det va länge sen nu, typ lorealvisningen i höstas, då va vi på café opera! ja o karro röjde av bara tusan! det va oxå ett stort ögonblick i mitt liv! JAG fick ögonkontakt me Alexander Skarsgård!! 

  PUDDING!

ja blev så till mig att ja missa sångaren o moneybrother som gick bakom! jävla mig!'
i helgen ska ja till stockholm! då ska ja spana efter kändisar, blir riktigt besviken om ja inte ser nån.

just det! mallan tjata på mig på sin sida om att ja skulle lägga ut bilderna på oss när vi va dyngbakfulla o lekte me mitt löshår o satte det i ansiktet o hade lika kul som typ två fyra åringar :) ojoj det va kul det, anton bjöd oss på god mangokyckling oxå ska tilläggas! ojjo riktig kock hon har skaffat sig mallan...

 

här va kvällen innan! oj oj full rulle hemma hos Idas föräldrar  i rövmyre!!



DÖNÖJDA på partaj!!



Här har vi då dagen efter, me IN ACTION me mitt äckliga löshår!! Jadu malou vi kan då hitta roliga saker av ingenting :)
minns en resa hem från ullared som kunde slutat illa i svärtinge, då hade du haft lite väl kul me en galge i näsan,
HAHAHAHa
malin: kolla jenny!! ja kan andas genom den!!!
HAHAHHA!!



Ja va säger man!!! het man va dagen efter asså! NOT!!!


kolla på det här kortet malin som ja hitta här bland allt!!  det har oxå ett visst minne :)



Här va vi i malins etta, partade som vilken helg som helst, ja tyckte det smaka illa i munnen så ja lånar malins tandborste, kommer ut i köket o dom tittar på mig.... malin säger att det ä hennes tandborste som hon rengör toan me o ja får panik o spottar o typ nästan spyr...... hmmmm det visa sig va ett enda stort LJUG! KUL ASSÅ!
tandkräm fan överallt,. en annan gång hemma hos mig spotta ja tandkrämspott på hela malin när ja börja skratta hysteriskt, det ä nåt visst me tandborstning..... aldrig mer i närheten av henne säger ja hahaha

kopprig ja va i håret där... hm ser nästan ut som tapeten bakom :)

ja ä hungrig... var ä min keso??
ja måste ta kort på den o lägga upp det här men det får bli nästa gång:) hehe

KÄNDISAR! VISA ER PÅ LÖRDAG!! ja ber seriöst till gud....
tanja ja ä avis på ditt jobb ibland,,

nu skiter ja i det här
skriver mer i veckan

pöss pöss i sophuset bor det möss

Kommentarer
Postat av: maloykan

hahaha fyy faan vad fúuuuula vi är.jag tror jag dör...hahah älskade din min när du trodde att det var min toalett tandborste hahaha. KOM IGEN NY JENNSAN VAR INTE SÅ SVAAAAAAAAAAAG....PUUSSSS

2009-03-11 @ 13:19:52
Postat av: sanna

jag vill se bilderna på dej o karro posandes i sportbh, bakgrund toan (ta gärna kort på er själva genom spegeln) kom igen nu böj på ryggen o pluta lite till me läppen...hahaha...

2009-03-22 @ 09:02:25
Postat av: jennybellan!

lugn lugn sanna :) det kommer det kommer :)

2009-03-23 @ 08:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback