Där ideer blir verklighet!!

Jajemen! det ä linköping det! deras egen lilla slogan!
när man åker in i linkan... en del i den fjärde storstadsregionen, vet ej om det står exakt så men nåt i den stilen i alla fall...
men i alla fall när man åker in till 013-town så står det att ideer ska bli verklighet.... mmm ja känner mig som en drömmare men samtidigt en zombie när ja ä i norrköping, vill säga utanför linköping, men direkt när ja kommer in i linköping kommun så börjar ja leva ut!! ..............................hm.................

min idé som frisör blev faktiskt verklighet i linköping..
FAAN!!!!
ja som tänkte göra narr av linköpingsborna genom att klanka ner på deras slogan.....
där sprack den grejen, ja har faktiskt väldigt kul i den stan... trots att vägen dit ä mindre rolig, bussen ä ju inte alltid kul, kärringar som ska ligga ner när dom åker buss så man har totalt blodstoppp i benen o när man ska gå av bussen så följer inte benen me, älskling du vet nog va ja pratar om :)
en konstig grej oxå me att pendla ä att folk luktar så illa ur munnen på bussen, det stinker morgonbreathe överallt, borstar inte folk tänderna??!!




roligt har ja haft i alla fall igår o idag på jobbet, ja o sanna ä övertrötta som vanligt har garvat oss igenom två dagar :) hehe


 Här ä ja o Sanna, kortet ä lite dålig kvalité i o me att ja tagit kort på ett kort hehe :)

Ja kom till o me på ett nytt ord idag, -vulgotrash- 
ja det ä när man ä både vulgär, äcklig o trashig, ni vet skunk äcklig slampig vidrig hahahahahahha!!
hatar till exempel när söta killar som har jättesöta o framgångsrika flickvänner börjar jucka mot vulgotrash! kolla in hänt bild så får ni se mer.
jäla skit tidning men ändå så kan man inte hålla sig undan den hehe skvallret ä runt omkring oss hehe!
en annan sak vi hitta i tidningen va "brudar som sminkat sig som om det inte fanns nån morgondag!" HAHAHHAHAHAHA
det tyckte ja va kul! !!! förresten så va det samma brud vi diskutera då, vulgotrashet o hon som sminkat sig som om det inte fanns nån morgondag hahahaha!

Nåt som skrämde mig igår va när ja o jessika satt vid fikabordet o ja fick syn på hennes smink, våga knappt röra hennes foundation efter va som hände förra gången ja gjorde det,, smasch pang boom kraaasch!!! ojoj förlåt chefen... sparka mig inte nu hehe! Jag hade sönder hennes smink o hela den hemska känslan man får när man haft sönder nåns grejer ´kom över mig.... men hon blev inte arg på mig :) det tror ja inte att hon hade blivit heller men såna stunder ä aldrig kul,
ja har faktiskt klantat mig förut, hällt ut malins nagellack på hennes köksbord, gjort elins prydnadstomte till en clown, tappat bort mammas favorit örhänge.... o det värsta, förstört min sambo o pojkväns fälgar........ hmmm jahopp o så byter vi samtalsämne!!!

från o me nu så hatar vi chris brown.... ja o frida har redan gått me i gruppen, svin kvinnomisshandlare.


  kolla så den stackars rihanna tjejen ser ut,,, hemskt,....
o ja som älskar with you låten,, säkert inte chris som har skrivit den i alla fall... USCH!!

igår va ja o fritte på gymet o pumpa! känns riktigt bra att komma igång, nu ska ja hålla detta, nån som vill följa me på yoga på sön?? behöver lite mer träninsvärk :) ä ju för tusan snart utlandsresa, hihi då du mallan ska vi parta o sola o bada :)



Shit vilken gammal bild ja hitta på gänget! Elin fattas dock, vi ä hemma hos söder på fika, -07, ja har precis kommit hem från Gran Canaria,,, hm ja vill va brun igen.   Men ja tycker alla ser så små ut hehe o det ä bara två år sen, nästan exakt.
Frida va har du för tröja på dig?? den har ja banne me inte sett efter det, lila ä fint.. frida ä en sån där typisk tjej som bara bär ett plagg en gång sen slänger hon det... OK,

Frida: ja har inget att ha på mig på lör.....
Jag kolla igenom hennes garderob, hittar massa snygga kläder som ja typ sett EN gång.
Jag: den här ä ju skitsnygg den kan du ju ha!!
Frida: men fan den ä ju typ 5 år gammal!!

ja men för fan ingen har ju sett den!! bara hon en gång för 5 år sen! snorunge asså haha ;)

idag ä det fredag i alla fall o det ä min -föna vågor-dag! det gick bra idag till slut efter att ja o sanna beslutat oss för att ja ska ta bort benan, igen, stackars min klassiska herre, han vet varken ut eller in där han sitter o blir pratad över huvvet haha
snart närmar sig gesällen, ME STORMSTEG, ä så nervös att ja skakar ännu en gång, i ons kom även morsan o fick sig en uppsättning, det blev sådär fast ja kommer ihåg att ja va tvungen att sätta den den här gången..

   den blev bra men för ren.... hm får jobba mer me den tror ja.
nästa vecka kommer min permanent modell :) då ska det rullas o rullas :)

men ja söker fortfarande efter min KLASSISKA DAM MODELL!
känner du dig manad så hör av dig!! behöver dig! drunknar snart i panik.....

guu va länge o mycke ja har skrivit nuu...... men ja har bilder me :) o det ä kul.. blir det inte lika jobbigt att läsa .... visst?

måste bara visa er denna......



ser ni vem det ä?????
HAHAHAHAHA det ä JUDE LAW utklädd till kvinna! vilken heting, det värsta ä att han ser dyngseriös ut haha
lilla puddingen då, va har hänt??
sexig blick..... oh mama ja kan me..... kolla.........



:) Jag o hårtofsen in ACTION! tog kort på mig själv som den tönt ja ä, me ljud på kameran... ä otroligt störd på att det inte går att smyga me den, även om ja har ljudlös så smäller det som värsta raketen när ja fotar ..... hm jävla sony ericsson mobil. nästa kanske ä bättre den ska ja hämta ut i helgen....



såhär ser den ut, lite plastig me det vita men ja måste ju prova vit me, han ligger nere på spelhaket på stan, orka hämta den..... hm..

nä nu ska sluta skriva... blev ett rejält långt inlägg ikväll, har tydligen mycke att säga ja
imorrn kommer mallan o elin till salongen, elin-flin ska bli fin o färggrann i håret :)




flin, ja o mallan innan mitt sexpartaj :) här ä vi färgglada :)

nu ska ja ut o mysa me min karl i soffan sen sova för att orka me att klippa imorrn ,,,,,



här ä vi på min 23 - års dag,, nu ä ja 24.... AH ja börjar bli gammal. Sa senast idag att ja känner mig som 19!!
nu måste ja ha min skönhetssömn :)

godnatt på er
nu ä det visst lör.....
KRAAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: sanna

de e kanske sant att man blir kreativ i linköping, jamenar vi sitter ju o kommer på helt nya ord!! ditt lilla vulgotrash :)

2009-03-07 @ 21:41:30
Postat av: jag jenny!

Hahahahhahaa sanna!idag har mallan sminkat mig som om det inte fanns nån morgondag, så nu ä ja på både vulgotrash o söndersminkad hahahahhahaha!!!

det ä asså sant me linkan,,, man blir påhittig o ja där händer det grejer :) hihi

2009-03-08 @ 02:05:25
Postat av: malin

jaha nu r man vulgotrasch när man blir sminkad alltså, det var ju jst snyggt. ahahha

2009-03-08 @ 13:39:20
Postat av: frida

vulgotrash? ;) haha vilket jävla ord..fan jenny du får sluta gräva fram gamla kort nu,bara två år sen typ och ändå ser vi ut som små töntar som vi alltid gör :) eller inte assexiga :) haha..fan var är min lila tröja?????

2009-03-08 @ 18:54:22
Postat av: jainz

ja men vafan inte varje dag man går sminkad så :) haha

2009-03-08 @ 21:40:03
Postat av: malin

joo för faan jag går alltid sminkad så kallar du mig vulgotrasch nu alltså?

2009-03-10 @ 08:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback