Brrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaa!!!

HAHAHAHHAHA gu va ja älskar mia o klara!!! det får en verkligen på bra humör!! var får brudarna allt ifrån:)
ni missar väl inte det??
sön kl 20.00 på svt 1!!



nu ä det sista avsnittet för säsongen nästa vecka men man får välla ladda ner skiten o se på när man ä på lite dåligt humör :)
har ju inte ens sett första säsongen som ja idag hörde skulle va mycke bättre.

I helgen har det varit bra mycke bra.. inte en droppe alkohol har ja förtärit.. känns riktigt bra me att ja varit på gymet idag, NU Ä JA PÅ G! snart vår...snart beach!
igår va ja me tjejerna o myste :) hemma hos elin (elin, frida, malin o ja, tanja va på kryssning me karln) ja styla linas vackra hår, o mallan sminka henne :) hon blev döööösnygg!
Fan malin ä ju värsta bästa på att sminka, ja har alltid varit skeptisk till folk som säger sig kunna sminka o jag tänker "det där kan ja göra bättre själv" men asså! hon ä riktigt duktig, hon sminka mig :) ja blev värsta snygga! lovar, ni tror mig inte men ja blev det :) mallan! det där ä ditt kall! sminkare o nagelteknolog ska du bli! (det slutar ja aldrig tjata om )



Bra där malou!!

Efter att partybrudarna åkt iväg kolla vi lite på melodifestivalen (jag led) det va riktigt dåligt, ja skäms! det kommer aldrig gå!! bara massa skit, kanske att sarah dawn finers låt va lite bra men annars säger ja bara CRAP!!!

sen när elin kom tillbaka så åkte vi till sing thai o beställde tle små lättel :)   (tre små rätter)
såååååå gott!! o fick me efterrätt o allt, fast vi redan köpt det :)

 MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!
till efterrätt gjorde vi glass me banan o choklad :) sååå mumma. O pricken över i:t va " -en vampyrs bekännelse-
som frida inte hade sett`!!!!! ja trodde inte det va sant, den har väl alla sett!

     så grymma skådisarna ä, impad över kirsten dunst som ä pytteliten :)
pitten ä dööödligt snygg :) cruise ä dööööskööööön :)
måste oxå tilläggas att louis (pitten) ä en riktigt pålitlig trofast jordnära kille som alla vampyrer vill ha som ledsagare :) skön snubbe det där hahahha '
frida vet va ja snackar om :)
efter filmen blev det en hel del snack, vissa saker va roliga vissa va inte det men i alla fall så sprang tiden iväg o helt plötsligt så va klockan två!!
ja mallan o fritte tog RKG o brassa hem :)

imorse vakna ja (på internationella kvinnodagen) av att min rara pojkvän gjort frukost på sängen åt mig! kan man ha det bättre, jätte lätt att komma upp :) även fast klockan va 9,15!! älskar dig!

sen bar det av till stan för att hämta min mobil o innan det va det maxi huset som gällde :) in, sprang som idioter, jag efter PUDER! som ja antar att ingen missa igår att ja behövde... tjata väl en del om det antar ja eftersom både frida o elin fråga om det idag :) hahaha

sen va det middag hos svärföräldrarna :) micke o gitte o wenche o jerker va där oxå :) vi fick firre! så behövligt o gott!
o sen choklad kaka! känns som ja svullat denna helg. hmm
sen ännu mer fika när vi brassa iväg till micke o gitte sen... mycke kaffe för lilla mig :)
skakis??

efter det gymet me fritte... ja fick me na till slut men hon spela lite svår för meee. det va nice, vi träffa söder som oxa va där o helg träna lite :) snacka lite skit i catcha up efter sist lixom.

Jo ja jobba igår me :) hade lilla elin på salongen, vi färga na helt crazy! skitsnygg blev hon kolla här!!

  wow!!

 snyyggt va!?


sen knäppte ja lite mer bilder från kvällen :)

  egenkäääääär


 mallan livrädd för pitten o cruuuuise  hahahaha


 ja o frida va på g som vanligt :) älskar lördaagar

 hahahahahaha naggen fick oxå va me oss bruuuds :) något självlysande ögon :) partydog!

 ja o malou gillar thai mat!!! flottigt o gott helst :)

efter en virrig resa inne på ICA signalen i ekholmen då vi plockat i typ det vi skulle ha kom ja på den briljanta ideen att vi skiter i allt o köper färdigt på thai istället.. ingen va direkt svår på det :) hahahaha
varför inte komma på det innan man börjar plocka o grejja... men jaja så ä det :)
nu ska ja sova snart!
imorrn ä det mån, livet ä lite jobbigt ibland......

tack för idaaaa
hundar ä brrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaa!!!

Kommentarer
Postat av: friiida

hundar är det bästa som finns, eller det är svårt det här...nej fan jag gillar nog mer röööööka :) hahahahah dä ä jenny dä..hahaha...vi har tre snoppar och men vart ska den in då, det finns ju inga hål kvar..haha älskar mia o klara..ingen ordentlig söndag utan det..så ett inlägg igen då så man inte får stryyyk...brrrraaa

2009-03-08 @ 22:56:25
Postat av: malou

Haha, fy faan alltså du är ju rolig. Ja har nu hittat mitt kall, att sitta här och glo på en dator när ingen ringer. HIttade ett jobb på yves-Roche idag i linköing, det ska jag söka minsann, låter väl som en bra ideé. Linköping är ju trots allt en stad där ideer blir verklighet!!! Hahahah.PÖss

2009-03-09 @ 08:45:39
Postat av: Elin

hahahahaha!!! du är så rolig, naggen the partydog!!!! hahahahahaha! och ditt lilla puder! nu ska jag äta tomatsoppa snart,mmmmm! puss puss

2009-03-09 @ 12:57:50
Postat av: ida

Nu kommenterar jag.

Glöm inte stepen om två söndagar;) Nu ska vi hoppa runt som galningar igen.

KRRRRÖÖÖÖMMMM

2009-03-09 @ 20:53:40
Postat av: malou igen

haha jag skrev en kommentar på det förra inlägget, vad jag är rolig då

2009-03-10 @ 08:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback