Ännu en tisdag...

Fast den har gått smärtfritt måste ja säga... haft fullt på jobbet så det har gått fort, hoppas onsdagen går lika fort så det snart ä helg igen... bittersweet måste ja säga det där me tiden,, samtidigt vill ja att den ska gå långsamt,., vill inte att det ska bli 6 maj!! 1 maj kan väl nån stanna tiden snälla... det ä ju snart teori prov me,,,, OH MY!! hjälp mig genom detta hemska,, allt ja vill ä att det ska va vår o va färdig frisör... ä det så mycke begärt! :)

ja glömde ju en liten detalj om lördagen.... en pinsam detalj... ja o frida va o gick runt strömmen igår (plus mycke längre än ni tror) då påminde hon mig om att dom hade ju fixat upp en strippstång på palace övre dansgolv... AHA! där kom minnet tillbaka,, Ja o frida då, dansa nog runt den där lilla strippstången som om vi vore tila tequila!!!! PINSAMT!!
JAG HADE HELT GLÖMT DETTA!!! har till o me för mig att det va ja som börja för att visa hur det skulle gå till lixom....
mmmmmmmmmmmmm för ja kan ju verkligen det där...!! pinsamma jävla stripp helvetets stång!! va dom tvungna att spika upp en sån prescis där..!! den ä ju lixom som gjord för att göra bort sig på! tack palace TACK!!
Att ja hade glömt det,, hjärnan hade försträngt detta hemska hahaha jäkla fritte o påminna mig hahahaha

 hmmmmmmmm hahhahahhaa

Igår i alla fall va det min lediga måndag,, börja me att ja vakna me ett ryck o undra varför inte moa hört av sig om träning, det visa sig att hon hade gjort det, kl tio... ja vakna tolv! suck va jobbigt halva dagen borta,,, upp fort som tusan,,, ringde till en trött frida o sa att nu BUMS ska vi till gymet eller ut o gå.. ut o gå blev det (för klantskallen varit i stallet me sina skor)
vi gick sketalångt, va helt slut när vi kom hem till mig o käka lunch, överbliven spaghetti o röra me massa gott i. Frida hade lärt sig att äta det igen efter en partykväll för en stund sen när hon fick för mycke av det goda:) haha
sen duscha ja o åkte till jenny,,, ja ångra ganska snabbt att ja börja åka..... vid maxi-rakan va det så mycke snö att det gick knappt att hålla sig på vägen, rena självmordet tyckte ja men det gick, tog lite tid bara.. kul o se jenny P igen o planera lite inför sommarn!! guuuuuuuuuu va kul det ska bli, ja ä så hedrad!! tack gumman än en gång:)
jag saknar att jobba ihop me dig, konstigt att man kan umgås hela dagarna utan att tröttna på varann :)det ä polers det!
O dom hade hottat upp gillestugan extremt! snyggt som f-n! där ska ja parta nån gång:) synd att ja inte kan komma då du tänkt.
efter mycke go paj (som niklas hennes son bakat) o skoj va det dags att åka hem. Bättre väglag hem måste ja säga, tog inte en timma att komma hem i alla fall :)
Ja gick o la mig efter en glutt på världens mest konstiga o äckliga film  -planet terror- hette den, en film av tarantino o nån mer såklart, från 18 år o mycke våldsam... hmmmm nähä bara att ja höll på att kräkas på att sprutor o öppna sår!! AHH!! mardröm!

på tal om dröm, ja drömde jättekonstigt natten till idag, att ja födde barn i sömnen! en bebis låg det i sängen när ja vakna,, hahahaha ja precis som om det inte skulle kännas !! hahahaha det va verkligen in my dreams! hahaha
men ja vakna me ett ryck o slet upp täcket (ni vet när man ä så inne i drömmen att man tror att det ä sant när man vaknat ... sjukt  sjukt.. :)



Idag har ja i alla fall varit världens duktigaste! efter mycket ringningar till folk om att följa me till gymet utan framgång gick ja själv!!
Ja kände mig så sjukt bra :) gjorde allting i min egen takt, va länge sen ja gick själv, man har ju inte behövt eftersom alla tränar på nautilus typ, skönt men skönare va det faktiskt att gå själv. hehe
körde stenhårt på ben så imorrn kommer ja nog inte kunna gå. NICE!
imorrn kommer mamsen o ska sätta upp håret som ja ska ha det på provet, känns som om imorrn gäller det, vet inte varför. hon måste få lite ny color till lör me då hon ska va snygg o gå på andra chansen melodiskitfestivalen hehe
ä nog roligare live i alla fall :)

nä nu tycker ja att ni som läser ska skriva kommentarer till mig, vill vill vill ha det!!

godnatt folk!!
 pöss

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHA, MISS STRIPPER!!!! Jag kan verkligen se dig och Frida framför mig åmandes på en strippole! :) NI ÄR SÖTA! Elin

2009-03-04 @ 08:55:11
Postat av: mallan brallan

det var väl en jävla tur man inte följde med er ut för då hade man ju varit tvungen att låssas som om man inte kände er. JAG HAR ONT I RÖVEN RÖÖVKAKA...pusssss

2009-03-04 @ 21:08:38
Postat av: Anonym

Haha, ja vi va riktigt diiirty på stången..du jenny trodde du va expert på det där ju, haha va jag minns iaf :) jag hade träningsvärk i magen efter våran aplånga promenad..puss

2009-03-04 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback