03:31

TJA!
då sitter man här mitt natten som vanligt när mr pålle inte ä hemma!
hatar verkligen att sova själv,därför måste ja vänta tills det har blivit ljust... det har det ju nu men ändå, ä ju ledig imorrn förutom att ja ska fixa till klorna :) det ska bli sååå skönt!
när ja vaknar skulle ja ringa,,, hm undra när det blir... ingen ide ja lägger mig ner:)

har ju EN DEL bilder som ja vill lägga upp för att visa va jag har haft för mig under denna bloggfattiga tid :)

här kommer en del.. förklarar till bilderna!

   firade moas syster elin som fyllde 30, vid strömmen spela vi twister och punggolf :) det va riktigt lyckat! detta va i maj... den 23e om ja minns rätt :)

 inte ens twister fick ja vinna..... men glad va ja ändå... typ

glada miner på hugos bowling! ja o jos

  hell yeah!!

   ä det party så ä det :)

 ja man ä ju bara lite wasted hahahahhaha

      crazy!   jag vann nog inte bowlingen

    efterfest hos mos o jos :)

   här har vi tjejfest hos mig.. helt galet o ut kom vi aldrig :)

  som vanligt ska elin o frida klänga på varann! ;)

  clips ä kul!

   tanja va inge bra på det där me shots!!

   HAHAHAHAHA va roligt kort

  vår nya bil... inifrån... golf baby :) kommer utsida bild snart :) lovar

 min kära kusin andreas tog studenten :) grattis!

  det här impa på mig

 jocke min plastbror tog även han studenten,,, lördagen efter :) grattis grattis

 på väg ut till tyrislöt! midsommarn härjar!

  LIIIITE nöjd :)


ja det får räcka så länge för nu måste ja sova.. en lång dag framför mig :)
godnatt sov gott!
puss kram

Kommentarer
Postat av: sanna

vi var ute skärgården, på tjockisholm:)

Postat av: jenny o

jaha va trevligt. skärgårn ä alltid mysigt!

2009-07-05 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback