Det här ä inte klokt...

Som sagt nu ä ja tillbaka, min tappre karl därhemma satt igår till kl två på natten o försökte göra om designen på min stackars halvt bortglömda blogg,,
ta inte illa upp sanna men designen ja hade kändes lite ett o ett halvt år sen :)

ja ja ni sitter man här på jobbet sisådär en timma innan man ska börja men va gör man inte för att få åka me sin rara vän hem idag, ä ju så tråkigt att åka i varsina bilar, eller hur mallan???
förstår bara inte hur ja ska kunna bli pigg, gick upp typ mitt i natten för att ta bussen hit, som tur va så gick bussen hela vägen till ekholmen så ja slapp byta,  O ja kan säga att ja har sett linköping från många olika vinklar idag, ja tror busschauffören gick igenom varenda busszon innan ja va framme haha

Nu trycker ja i mig den sista bit macka o häller i mig sista muggen kaffe, här ska jobbas, har en hel del att göra idag NICE

ikväll blire bio me mallan o tanja,... <:)
nåt bra som går??
har ingen aning förutom den där brad pitt filmen som alla snackar om o säger ä så bra, jaja vore väl nåt om den inte hade varit typ 3 TIMMAR!!
inte klokt helt sjukt detta :)

jajemen iaf känns det skönt att va tillbaka :)

nu drar bloggkriget igång!!

Kommentarer
Postat av: mallan

OM det är med mig du ska göra blogg krig så jävlar, hahaha jag kan inte sova...mår som en prinsessa!!! hahaha

2009-02-21 @ 09:26:59
Postat av: Anonym

det är ju inte så stor skillnad på din blogg än. försökte ju mest återställa det jag hade ställt till. puss

2009-02-21 @ 10:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback