det här me mascara..

det ä ju ett problem asså, varför målar inte folk dom undre fransarna?? det ä ju jättefult att inte göra det..

idag ä det fredag o augustifesten ä i full gång, igår efter jobbet va ja o elin o hennes syster yster ute på vilda stan o spana på folk som alla andra fjortisar o kolla på den skräckinjagade vikingaskeppet fast det gick runt runt runt. fy asså ja skulle ha mycke pengar för att sätta mig i den ska ja säga.
ja har tagit massa bilder som kommer senare, grejen ä att när ja sitter på jobbet har ja inte tillgång till mina bilder men när JAG SKRIVER BLOGG HEMMA kan ja lägga ut bilder... så lätt ä det, hemma har ja ingen fritid by the way.
det har  dom flesta märkt  =(

ikväll ska ja o rickard till finspång o grilla, elin frågar tusen ggr: va ska du göra imorrn? va ska ni göra imorrn?
Jag: vi ska till fimpen o grilla hos .......................
sa det typ tusen ggr igår ändååå  får ja ett mess såhär på morgonen...... va ska du göra ikväll då?
aaaaaaaaaaaaaahhhhhh det har ja sagt =)
nä ja ä inte arg,, bara skojjar lite men allt ä sant. =)
ja vet i alla fall va elin ska göra, gå på marknad me rickard o johanna, bra va? hahahhahahahhaa
idag fick ja åka bil till jobbet,, pålle va lite tjurig för att ja va sen,, ja fattar inte va som händer me tiden när man duschar, den bara försvinner.
blev bara 20 min sen.. ingen glad karl.

imorrn blire fest fest fest!!! fan va kul det ska bli! party!!!!!!
lilla elin har fyllt år, ja o mallan har spenderat veckan me en massa hemligeheter =) oj ojoj

nä nu måste ja dricka kaffe. har inte riktigt vaknat än,  kaffet gör mig hel =)    (giftigt)

kram o hej ha en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: mallan i brallan

du kan inte sriva att du ar med elin och hennes syster igår för det var i förgår....räknas inte jag eller BNUHUHHUHUHUH hahah

2009-08-21 @ 08:58:29
Postat av: jag

just jävlar... i förrgår menar ja,, igår va ja ju me elin o dig. sorry. hahaha lever en dag för sent.

2009-08-21 @ 11:53:21
Postat av: Elin

Jenny ska ha STRYK!!!!!!!!!!!! har jag fått amnesia eller för jag kommer inte ihåg att du skulle grilla, HAHAHAHAHAHA!!!!!! Jag kanske har för mycket vax i öronen så jag inte hörde det! :) Nej, nu måste jag jobba på! Förresten vad var det ni skulle göra ikväll? :) :) IMORN ÄR DET PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-21 @ 13:46:01
Postat av: Anonym

uppdatering på hög nivå!

2009-09-02 @ 15:12:43
Postat av: RedNeckRose

Fan va skönt att äntligen få läsa en riktig blogg utan en massa jävla bilder i!!

Fortsätt så!



Postat av: jag

tjena snyggve! kul att du hitta hit =) visst ä det nice!!

2009-09-03 @ 08:40:59
Postat av: Anonym

Bra inga bilder!

2009-09-03 @ 09:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback