O så va snart helgen slut

Jobbigt ä det men det ä sant. I helgen har ja tagit det riktigt lugnt... försöker bli av me den ilskna förskylningen som drabbat mig..
igår jobba ja som en liten tok, det ´ä alltid fullt på lördagar, sen kom mallan o blev blond (hoppas det går lättare att föna volym då:)

ja prova inte ens igår för ja ä ganska illa däran fortfarande.. o det värsta va att ja känner mig värre idag igen, halsen känns som ett öppet sår o så fort ja anstränger mig så blir ja andfådd o svettig.. nog me tycka synd om mig. host host

snart ska ja ner på stan för att träffa helen! det va länge sen! det ska bli skitkul faktiskt. ta en fika o dricka någe varmt, för idag blire ingen glass inte, inte på min lediga dag inte, nä då ska det gärna va mulet o helst lite regn! MM
ganska bitter ä ja

igår va fritte här, vi ragga runt i FORRRRRRDEN!
 hahaha den ser typ ut såhär :) vi åkte förbi o BÖRNA på mc donken vid maxi, där fick vi till svar "vill ni ha mat så har vi stängt, då får ni åka till stockholmsrondellen!"
haahhahahahaha skapligt pinsamt! gäller att åka fram till snacka-in-matpelaren o gasa som en tok hahahahahaa det ä frida det :) ja skratta så ja höll på att dö!
vi böööörna vidare till stockholmsrondellen o ställde oss i kö, sjukt lång kö, sen när det va bara en bil framför oss o frida hade snyggt vevat ner rutan (bokstavligt VEVAT) då kläcker hon "Hur mycke ska ni ha FETTON!"
det kan man säga att bilen framför oss hörde, det satt två stycken 50-cent liknande pimps i bilen, en dyr audi... hmm han blängde på frida ganska rejält i backspegeln.. vi blev skraja o gömde oss.. sen va det så snyggt att maten fick vi stå o vänta på, typ på ett ställe där vi hade ögonkontakt me dom farliga 50-cent männen, oj oj då skaka ja lite,

sen kan ja säga att det va gasen i botten hem till mig där vi kolla på Candy o spydde galla äver Hollywood classic! ja säger bara KÖP ALDRIG DEN om ni ska äta på donken! den snuskigaste hamburgare ja ätit.. vi fick ösa i salladsdressing för att kunna äta den.. USCH!
den där chokladpuddingen o glassen vi skulle ha ätit orkade vi inte, mådde så illa av den där bbq såsen.

sen somna ja lite sisådär vid ett på natten, vakna tio av skitväder. Har nyss kollat på jurassic park! MY GOD! den ä så äcklig! satt o skicka läskiga scener till mallan för att hon skulle fatta hur otäckt ja tyckte det va o hur rädd ja va haha

 FY va vidrigt otäckt. spelar ingen roll hur många ggr ja sett den! lika rädd ändå.



  den här ä VÄRST!! AAAAAAHHHH

hoppas dom inte gör jurassic park på riktigt>!!!!!

nu ska ja sluta upp o dra på stan

ses snart puss

Kommentarer
Postat av: mallan

hahah faan de är farliga grejer det där små dinosarna alltså. jag vill inte jobba idag när solen skiiner på mig ÅÅÅ det är nog faan orättvist...har du fått hosta nu? det är då faan inte heller rättvist!! ÅÅÅÅ

2009-04-06 @ 10:48:01
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! är du rädd för vasstand? du är rolig du! :)

2009-04-06 @ 13:27:19
Postat av: jag

oh my, små dinosar!

vasstand?

asså brudar, vi snackar monster!!

2009-04-06 @ 13:30:45
Postat av: mallan

okey jag förstår dig jag skulle inte vilja att dom kom och öppnade dörren när jag satt på taoaletten, vi får ha maraton på alla tre filmerna med dinosar, fast dom är jävkligt bra om jag itne minns fel...

2009-04-06 @ 20:15:25
Postat av: jag igen

ja det ska vi ha men ja kommer va lite rädd asså..

2009-04-07 @ 18:36:15
Postat av: sanna

vafaaaaan jag har tokmissat att du bloggar igen, fick ju läsa som bara den nu för att läsa alla dina inlägg...bra jobbat gumman.

måste fasen festa ihop snart o fika o ses o l bla bla pöss

Postat av: Anonym

nu har jag dator hahah 2000-talet here i come hahahaha....och internet såklart YEAHH!!! hahaha så nu är jag med i matchen igen ;) puss

2009-04-14 @ 21:39:06
Postat av: jag igen

bra gumman!!!!

2009-04-16 @ 08:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback