LÖRDAG

Lördag idag! solen skiner,,, men inte inne i ekholmen centrum, den kommer inte in här., men om man försöker riktigt noga i fikarummet så ser man lite sol :) NICE

jag har panik... o lite ångest,,,, inte klassisk dam modell till den 6e maj... 2-3 veckor kvar, va gör man??
nån som känner sig manad???
snälla??
sitter på jobbet än en gång jättetidigt för att man åker ångestbussen hehe men ja får åka bil hem, antingen me morsan som ska bli blond idag eller me moa o johan som ä i vadstena o myser ;:)
ska grilla ikväll me mos jos:) o dricka massa vin för att fira att ja klara TEORI PROVET!
inte för att det va speciellt svårt men nåt har ja lust att fira mitt i allt detta elände.

ja frågade mamsen häromdagen.... WHY VARFÖR UTSÄTTER MAN SIG FÖR NÅT SÅNT HÄR!??
helt sjukt ju, illamående feberkänningar skakningar... o så kommer man säkert kugga....
imorrn ska vi fira min kära mor som fyller 43 på måndag :)
grattis i förskott morsan! antirynkkräm fick du i julklapp så det får du ICKE nu :)

nä ni nu ska ja dricka kaffe :)
mallan va kul det ska bli att bli lockig CURLY!! hahahahha
o mitt hår blir snor.

puss på er

Kommentarer
Postat av: mallan

JAJEMEN...MITT hår kommer me bli snor jag vill ju vara bloond också hur ska det gå i allt elände?? va svara på det du???....har du tråkigt...jag ska åka ut till morsan och dricka kaffe...vill inte vara inne i detta väder..varför är inte du hemma i morgon ska du iväg också VAD FAN SKA JAG GÖRA?? JAG VILL VARA MED JEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNY

2009-04-18 @ 12:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback