oooooohhh tight ä skönt :)

haha!
nu har man jobbat ett tag o trivs fortfarande som en pärla,
har mycket kunder o dagarna går sjukt fort :)
nu börjar nervositeten för gesällen komma, shit hur ska det gå.. jessika sa häromdan : "ja du jenny! nu ä det dags att hitta modeller till gesällen åt dig..."
ja höll på att skita ner mig, men ja förstår ju,. man måste ju lyckas, o man måste börja öva redan nu!!! aaaaaoooowww
paulsson har åkt iväg till matchen nu efter en rejäl omgång i köket, hihi
jaha va ska man göra idag då?.... frida ska ju komma hit, ja vill ju gå på stan me nån....
nu ringde visst elin, det va länge sen man prata me henne! skojsigt...
igår va ja pålle hos min faaarsa o ulla o käka grillat det va gött... sen kom emma o adde:)
då blev det fart i lyan vill ja minnas haha  två glas vin blev det visst, lite sådär salongis...
undra om ida o malin hade kul ute igår, det tror ja. haehehehe det lät så när malin ringde igår natt haha
nä nu ska ja ta o locka håret, det  va tråkigt att skriva ida ahhaha
vill ha mer löshår o mer kläder o mer skor..
puss o hej

Kommentarer
Postat av: malin

bajs unge sluta feta dig i köket för i helvete

2007-09-03 @ 20:54:15
Postat av: Carro

Hej jenny. hoppas det går bra på jobbet. nu har jag oxå börjat men tyvärr så ska jag inte åka tåg. Jag kommer inte hem förrän ca 20.15 så jkag åker bil för då kommer jag hem runt kvart i 7 och då betalar jag hellre lite mer bensin. Nu får man ta vara på tiden rejält. vilket tåg åker du med hem?? Kram carro

Postat av: carro

hej hej. Vad bra att det går bra. Ja jag tyckte att halv 8 tåget gjorde att jag kom hem så sent och bussarna passade inte så bra från skolan. men absolut kan vi ju samåka hem. jag slutar kl 18 varje dag förutom jämna torsdagar då slutar jag 21. Jag kan ju åka o hämta dej då ju. Jag kan höra av mej till dej på söndag så kan vi ju bestämma nåt. Det är faktiskt skönt att komma hem lite tidigt så det känns som man inte bara sover och sen åker igen. ha en bra helg kram carro

2007-09-07 @ 22:36:46
URL: http://carroza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback