Snart vänder min tuuur...

hoppas ja verkligen inte.
jag har fått lärlingsplats på hair art i ekholmen. fick reda på det i tisdags, gu ja ä så glad :) äntligen!
jag kommer att stormtrivas där.
idag va det lottning om en helhårsförlängning i skolan, JAG vann den, ja som aldrig brukar vinna nåt i hela mitt liv.
jag fattar inte va allt det här kommer ifrån, igår lyckades ja stoppa en parkeringslisa som skulle lappa bilen, men eftersom ja kom precis då så slapp ja det me. snart kommer väl den förbannade oturen... nej nej nej..
sanna, turen kommer till dig me ja lovar,, vet att det kommer gå bra me salong.
nu ä klockan snart sluta-skolan dags, är kardyngförskyld,,, vill hem o begrava mitt huvve. o snyta ut en halvliter snor..
igår va ja o pålle på pirates, JOHNNY!  han ä för het asså.
den va ganska bra men lite rörig,,, men JOHNNY!
vi hade lite tur där me kan man säga för när vi skulle hämta ut biljetterna så hade paulsson råkat att beställa bara EN,,, hm o det va smockat me folk som skulle på den bion, men som tur va hade dom fått ett återköp, så vi fick ta dom platserna,, hamna precis bakom janne, johan o boppe:) där satt ja o snörvla mig igenom hela filmen :)
imorrn ska ja o sannadalle stanna o färga håret på varandra för det behövs! på mig i alla fall.. me den grååå utväxt som ja har. nä nu ska ja gå ut o va social.
malin... allt kommer att ordna sig,,, du ä min  BÄSTIS!   (hihi)
rickard! du ä min pojkvän! o nu ä ja så jävla förbannad för det går inte att få bort den jävla kursiva STILHORAN!!
HEJDÅ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback