"Kolla nu när ja kan styra frida!"

HAHAHHAHAHA citerat Kattis som fläta in löshår på frida igår kväll.. fan va ont hon hade o va kämpigt kattis hade det. hahahaha så fort man drog lite i ett hårstrå så skrek fritte som en stucken gris o fäkta me både armar o ben så både ja o kattis va tvungna att söka skydd jääävligt fort, :) haha

sen när vi va färdiga efter sjuhundratusenelva timmar så gick vi till donken o feta oss :) där såg vi bland annat meg ryan, o en jävla massa andra snyggingar! eeehhh en kille me sallad mellan  tänderna, fetton,, ja allt möjligt.

fan va synd ja tycker om mig själv idag, jag har sååå ont i huvvet o snart så ska ja hem o klippa igen,, tar det nånsin slut?? aaaaaahhhh svar.. NEJ! det gör det inte. det blir snarare mer o mer..
en sak ä säker.. o det ä att ja har menshumör idag,, men ja va riktigt trevlig mot min kund i alla fall, fast ja tvinga på henne hårspray fast hon sa hur mycket hon hata det hehehehe
o så va hon rädd för att ozonlagret skulle förstöras,, det ä redan FÖRSTÖRT sa ja då :)
haha va ja skriver en massa skit idag,,, MITT HUVVE!! ipren! ni lovar ju att det ska hjälpa.. inte fan gör det det!
men en sak ä säker! ja har klarat alla mina tentor:) ja behöver inte göra OM! yes! slipper plugga mer nu weehee.. på två år i alla fall.
men ja har visst lite mycke frånvaro så ja måste stå o jobba på en dockjävel bara för att lixom.. men ja har ju lixom fått betyg i alla frisyrer, vafan ska ja då göra mer för.. sätt mig på att tvätta o vika handdukar istället,,, ungerfär så kul tycker ja att det ä me dockor just nu!!!!!!!!!!!!!
nu ska ja pissa
saknar dig älskling
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback