Bajschen oppfen korfven

Nu blir ja allt lite sur!! Annie kommer in till datasalen o säger att sanna ä fin! klart hon ä fin tänker ja, DET Ä JU FAN JA SOM HAR GJORT DEN!
men ja dÅ? ja ä ju me fin, har  fått en skitsnygg svinrygg av sanna, den ska ja gå på stan me o visa upp mig!  yeeehaaaah idag har stada öppet till NIO! jag ska dit o shoppa nåt litet men fint tror ja,, o billigt för ja har fan inte mycke pengar kvar denna månad, (månaden som inte ens börjat)
sanna skriver ut bilder på mig o henne i finfina frisyrer! ajsingen bajsingen va kul! min äckliga loggbok ska visst lämnas in nästa vecka,, snacka om att man inte har skrivit i den skitboken på typ 300 år!
idag provjobbar kattis på hallings! ja tror du lyckas jättebra där gumman du får säkert jobb.:)

igår klippte ja en jätteful person.

imorrn ska ja visst överraska rickard,, han hitta visst på det igår, sen kom det ett lämpligt sms av en viss brud vid namn FRIDA, ett ganska så skitäckligt mms, det ska i allafall bli min överraskning för honom imorrn, efter att vi varit på china in... ja har ju mens lixom :) hahaha

frida idag får du allt stressa på om du ska hinna me mig i min takt! kl sju i hörsalsparken! inte en minut senare.
ingen sommar utan ragga!
hoppas ja får se markoolio! *kändiskåt*
o fan tanja om ja inte får se muffe när ja går in på paul n grace nästa gång hahaha

jag vill va rik! jag ska fan vinna på triss eller nåt... måste vinna på triss eller nåt!
o va ska man göra i sommar då? jjo inget! för ja ä pank som en liten jävla lus utan hår! o inget midsommar firande verkar det bli heller, vart ä världen på väg??

jag ä hungrig o fet, ung o rynkor, vill sluta nu o åka hem men får inte.

hoppas du får ta en katt malin, ja men fan det måste du, dom kan väl inte vilja ha kvar fyra katter, nån måste dom ju vilja bli av med!j a det sa lovisa.... vi hämtar katten nästa vecka goding:)
den ska heta ZOYA
eller sonja aldén,
eller ssschmeagol! (bra där sanna)

näääääär ska vi samlas!!??

hejdå ditt fula flarn, ska du inte följa me till fotbollsplan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback