årets skoskav!!

idag ä det fan värst....i lördags när ja skaffa dom jävla mördarskorna va det inte så farligt.. men idag kan ja bara pisstofflera o haltar som värsta gamla kärringa,,,
men det va kul i lör i alla fall, ja o jessica förlora stort i fia me hut! vi blev lite råå raka :)
i början hörde ja pålles väl valda mening i mitt huvve "jenny! bli inte full först!"
men det försvann ganska snabbt efter ett par snapps :)
men roxette o sarek va ju helt klart musiken för kvällen, fan va bra det va
hahaha ja bara sprang förbi malin o ida o melwin  på kungsgatan utan att se att det va dom , precis när ja passerat dom så gick det upp att FAN JA KÄNNER JU DOM! hahaha det va dom som upptäckte mitt underbara skoskav :) aj aj blodet rann.
på natten tvinga ja pålle att käka på max, fan va gott det va,.:) kattis o ja har en måltid på max outförd, haha
men idag blire äppelbiffar me bröd hemma hos mig o en jävla massa plugg! o sen kanske ja klipper till kattis, det beror på hur feg hon ä haha kom igen nu blondie!
nu ä ja fan hungrig som ett litet as, ja har äcklig korvstroganoff i lådan men ja sa aldrig att den va äcklig,, det ä ju paulsson som har gjort den o den vaaaaaaaaaaa god,,, hm(kan korvstroganoff va gott?)
ja har precis gjort min perm-rullnings tenta, det va skittråkigt, men ja fick godkänt på den i alla fall, det va minus på en rulle som hängde o det  va lite orent, men vem fan bryr sig på en dockjävel... haha inte ja.
ja saknar min praktik, det va mycke roligare där än i skolan, tiden gick fortare o man hade mer o göra. roligt göra.
har en rolig tentavecka framför mig  weeeeheee nu ska vi äta katarina!

puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback