ÅÅÅÅÅhhhhhh åstugan!

Nu sitter man här igen som så många ggr förr... pensionärerna sover ,, göttt då kan ja få lit lugn o ro framför datoren mitt andra bästa sällskap i natt,, det bästaä nog katten... hmm o tv,,,
har varit två veckor på praktik nuuu.. fan va ja stormtrivs....
sjukt mycke roligare än skolan, längtar efter att få jobba på salong hela tiden.. om man nu får det.. får gå till varenda salong o bjuda på fika o dra mina skämt som mr paulsson har lärt mig... då kanske ja får en chans hahaha eller nä,, ja ä för dålig på att va rolig,,, kommer aldrig ihåg poängen osv.
är ute i ekholmens centrum, känns som det tar en evighet att åka dit  fast ja har flyttat till norrköping :) älskar o bo i stan.. just nu ä ja ganska nöjd me mitt liv,, eller ja äää nöjd :)
har runt fem till sex kunder om dagen så ja har mycket att göra o lär mig massor.. kul att tjejerna som har det är så pass unga oxå.
fan ja vill oxå ha en egen salong..
fan frida förlåt att ja har lämnat dig i sticket!! det ä ju faktisktk du o ja o sommar fortfarande...
nu ringer darlingen,, åh han ä så söt. full o jävlig!!! pissa i rabatter o skit,... tia o jögga har kommit hem från thailand.. fan va häftigt.. skapligt länge sen man såg do.m.. typ min födelsedag :)
uuuuäääää va tråkigt ja har,.. mina avlägsna jobbarkompisar uppe på hällestad gården bjöd upp mig på tårta alldeles nyss,, dom fira att en av dom gamla va död... haha nädå men det va begravningstårta på g,, ja va såklart där på ett skött!
jag vill va ledig o gå ut o partaja! eller ligga i min säng o sooova kanske... nä nu yrar ja bara, nu ska ja glo lite på kläder tänkte ha  nä nu ska ja klippa lugg  hej hopp

Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson

jobbar du på åstugan?? min farmor bor ju där juu! :) Wivan Nilsson!

Postat av: Anonym

ja jag jobbar där, ska jobba där hela sommaren me.. haha ja just det! för ja har sett dig på kort i hennes rum, hon ä rar din farmor. :) fan va kul.

2007-05-24 @ 16:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback