Idag har ja varit DANS LA STADA!

O shoppat me min pojkvän!!
tänka sig! det händer max vartannat år att det händer! han köpte kläder för tretusen o en västa o läppglans åt mig, o så bjöd han mig på lunch oxå, älskar dig plutten, trots att du piper när ja suckar.... *SUCK*

snart ska ja in till svettmalin, vet inte varför ja kalla henne det, tyckte det lät fint ihop, svettmalin.
hon som har fyllt år men inte har fått nån present än... dumma mig o frida men hon ska få imorrn juu!

i månadsskiftet händer det somja aldrig trodde skulle hända, jag, moi, me ska flytta till norrköping!! ja tror ja skiter på mig av lycka, behöver nåt att trösta mig me nu när solbrännan börjar försvinna efter gran canaria...
OOOOO vet ni vem som har erbjudit sig att hjälpa till o bära i flytten!? joo pålles kompis,... det ni! fan va nöjd ja ä! :)
o tur att KL finns så man kan få låna den där jävla trucker lastbilsjäveln.
pappsen kör,  o så vill ja till ikea. fan elin att du flytta därifrån annars hade vi blivit grannar, som kan låna socker av varann o sånt.
nu ska ja snart lägga in lite bilder från utlandet,, måste ju visa hur övergången från albino till bruning gick till hahahahaha o övergången till albino från bruning får  ni se här hemma live...

nä nu ska ja bränna en skivjävel!

hejsan hoppsan fadderoppsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback