Sommar.....regn...

Varför regnar det?? det ska ju va soligt o fint o vackert o solen ska skina på oss vanliga..
nä då ska det fan regna o va piss väder.. speciellt om JAG JENNY O ä ledig! då ska det minsann pissregna!!
men grann-honan verkar inte bry sig om det... hon grillar o hon har fest o hon har kattungar.. nä hon bryr sig inte om regnet,, hon kan fan inte jobba, hon ä alltid hemma o drar bena efter sig o en olydig hund som hon försöker uppfostra. stackars min katt.. o pålle som ska ut o springa o får en jagande tax efter sig:)

midsommar va som vanligt nuförtiden.. lite halvkul... me det menar ja... första delen på kvällen va askul me lekar o supa o andra halvan av kvällen va pisstråkig.. så ja det blir halvkul helt enkelt.
det måste tilläggas att JAG va me i det laget som vann, det va ja, totto, linda, pelle & lachan, vi skötte det skitbra.. o hejaramser hade vi me,, tack vare totto såklart, det fick vi pluspoängför.. ja fan det va riktigt kul, sen kom ja trea på tipspromenaden, ja vann en tröja!! asså lycka till mig.. o det bästa av allt va att det va en piké o det stod swedbank på den,..  o så fick vi som vann en STOR godispåse o en varsin keps som det står PÄRSONS på!
helt otroligt.. ja tyckte festen va riktigt bra uppstyrd måste ja säga.
synd att det va otrevligt folk där me... kan fan inte me dom.

jag mitt lilla fetto va tvungen att provsmaka den nya mc flurryn förut.. den där me cornetto choklad.. FY FAN va gooo den va:) det va nästan det bästa ja ätit... ni som inte provat den.. GÖR DET!

jag har jobbat en hel del me.,.me tantera o gubbarna på åstugan,,, det ä väldigt dement  där.
ja jobba me big brother lotties,  väldigt speciell tjej... stöter på halva finspångs grabbar,, men har bott i stockholm o bor nu i skärblacka av alla ställen, hon drog upp en hel drös me namn som ja kände väl igen som hon hade stött på eller vice versa... sen när ja kommer hem så får ja en överraskning,,, det visa sig att hon även har varit på min karl,, men på den tiden han inte va min karl... förra sommaren.... uj uj där blev ja skapligt orolig... som tur va så tyckte han att hon va ett våp... tacka gudarna för det.
hon ä inte så ung som hon säger sig vara,,, hahaha. men ja har fixat en karl åt na. hoppas han duger:)

igår va ja o frida ute i löttötp o ja klippte page på jenny,, hon blev fin i det.. behövde bli av me det där slitna.
hur mår du idag frida...??

elin varför ringer du inte när du säger??
malin har jobbat på flygplatsen idag.. fan va bra ja ä.
karin har fyllt år..
söder åker bakom o blinkar som en tok... ja fatta ingenting :)
snart blir halmstad... o öland me hoppas ja..
sanna ska komma imorrn. jippie!
ä det pussycat idag??
saknar dig..

puss alla!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback