Malin är för jävla COOL!

Fy fan hon ä min största idol!!!
snacka om impuls, hon tog hål i tungan idag! och jag som skulle följa me in, precis innan så banga ja för ja kände svimdemonerna kom över mig så Rani fick följame istället haha där satt ja o fanny utanför o proppa i oss polly!
ahhh fan va häftigt det va!!
Fan malin ja vill oxå ha piercing i tungan! det ä så jävla snyggt!! tänk om ja oxå skulle våga... det skulle va det största ja gjort ï såna fall:)
du skulle i alla fall våga följa me mig in om ja skulle våga... fan ja vill vill vill oxå.
nån gång ska ja fan göra det:)

när min äckliga vagel har försvunnit då kanske ja skulle dra på mig en krämpa till..
fan malin ja måste ta kort på den lilla piercingen så ja kan lägga ut den på min pixbox! oooooh va häftigt:)
nu ska ja snart åka o hämta natalie på jysk o skjutsa henne till tågstation sen ska ja hämta jessica o åka till kiorren ute på najen,,, fan va ja ska sälja körv idag.. men mätt ä ja allt efter vår lilla tripp till snäckan,, ja käkar alltid så ja nästan spyr där.. älskar kittfärssås!

när ska ja pierca mig i tungan då?
fan ja måste ta mod till mig,,, asså hur jobbigt kan det va.... hur ont kan det göra.... ont säkert.... hahaha
om ja tvinga folk att tvinga mig kanske.. hehe

fan malin du ä min idol haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback