Ljuva sommarjobb!

Ja idag börjas det ... här ska jobbas som aldrig förr.... till rövstugan ska ja allt.... asså det ä ett ganska soft jobb det enda ä att det ligger lite för långt bort så ja måste slagga hos morsan... annars blir ett himla farande... men men pengarna måste ju in..
nu har ja vant mig vid att va ledig... ganska skönt när man kommer in i det :)
nu tycker ja alla ska kolla min pixbox, ja har en massa bilder däri :)
åh va ja kommer sakna min älskling när ja inte sover hemma. oh va jobbigt... men fan ja ä jju ingen mes.. asså både frida o ja la ner det där me terroriserandet... imorse va det kattis som väckte mig istället... hon ville ventilera sig.. o ja gjorde ju inget speciellt mer än att ligga i sängen...
malin jobbade natt i natt jag ska allt gå o glo hur noga du har städat hahaha annar ska ja tjalla på  bossen haha
nädå... förresten malin så börjar ja sju imorrn så det ä ja som byter av dig. kul va:) då ska ja bara hälla i mig en kanna kaffe innan ja ä en människa--
fan om ja skulle ta o käka lite frulle nu kanske... ska ju åka till jöbbet snart..
vill inte åka....
tur att det inte ä långa dar..
ska göra en bruduppsättning på fredag.. hoppas fan hon blir snygg...hon ska ju gifta sig lixom... ja skulle allt vilja va snygg som ja skulle gifta mig:)

Ja vill till öland o liseberg! o halmstad!
hejdå

Kommentarer
Postat av: sanna

hur blev bröllopsfrillan då?*nyfiken*
måste boka tid för o fixa naglarna dom ser inge vidare ut och en har lostnat:(
får träffas i veckan o snacka skit.
ska ta tag i söka lärlingsskiten med..haha
pöss

Postat av: sanna

hur blev bröllopsfrillan då?*nyfiken*
måste boka tid för o fixa naglarna dom ser inge vidare ut och en har lostnat:(
får träffas i veckan o snacka skit.
ska ta tag i söka lärlingsskiten med..haha
pöss

2007-06-24 @ 13:34:37
URL: http://sannadalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback