JAG ORKAR INTE!

Fan ska ja sitta här o glo för?! vill ju hem, det svider i mina ögon.
igår gick ja o fritte på stan, faaan va folk det va, ja fick panik! ville bara hem, vi hitta det vi skulle ha men tyvärr så har detta försvunnit på nåt konstigt sätt.. kan det möjligtvis ligga kvar i provhytten på cubus?! fan asså om det gör det, frida ring nu!
ja hämtar det efter skolan,
ikväll ska ja va me min älsklingskarl, undra va vi ska hitta på? ge mej en surprise snälla! (vet att du sa att det  va ja som skulle ge dig en men ja ä så dålig på det) (såvida vi inte testar det på mobilen)
hahhahahhaha fan viola måste tvättas innan ja gör vågor på henne, ja orkar verkligen inte ida,.
undra om china in har några köksbord, i såna fall blir ja jätteglad.
jag vill ha cola, undra hur länge ja ska va här idag.... jag har ingen lunch me mig, o ja har inte ätit frukost, faaan ja kommer bli hungrig snart.

om man tänker tillbaka på åren som gått kan man ju undra hur människor mår som man har umgåtts me, tex sofie, emelie, paulina, johanna, joel, linda.... va konstigt egentligen, det ä folk som bara knallar förbi o försvinner, men så ä ju livet.. men fan ja har väldigt svårt för det där. hmmmmmmmmmmm...
nu ä det inte så många som knallar förbi o vidare längre, tacka fan för det ., det skulle ja inte klara av. O tänk dom som satte spår.... inte lätt detta..
i rummet bredvid sitter nu kattis o ett gäng andra o skriver tenta, fy va jobbigt,, det ä synd om oss studenter, o det värsta av allt ä att vi inte klassas som studenter i alla fall, för detta ä ingen csn berättigad utbildning,,, skit på er säger ja, vi har fan inte ett öre mer än er csn-studenter, kanske rikemansbarnen ja men inte ja ä inte ett rikemansbarn ska gudarna veta!
igår blev det taj mat för mig o frida,, hooon äääää såååå sssöööööött o bjöd mig på det, det va ju fan inte meningen men hon vägra att inte betala min mat,. fan va gulligt, men ja känner mig så dummig.
sen titta vi på tv i trehundrasextio timmar tills pålle kom hem till ett gäng brudar som satt i soffan, vilket aldrig händer! eeehh hahahahahha
men det va kul..
nu ska ja jobba...
puss hej

Kommentarer
Postat av: emelie

Jenny Oikrainen! :D Hahaha det här är ju jätteroligt.. fråga mig inte hur jag hittade hit, för det minns jag inte! This is your long-lost friend EMELIE. Gud så gulligt att du tänker på mig ibland.. hihi, kan ta och berätta att allt e bra med mig, pluggar universitet o grejer (inte så kul däremot.. blää) Är allt bra med dig? kram / hehe :)

Postat av: emelie

åh, du är färdig frisör nu eller? vad många som är frisörer, är inte linda axelsson också det? min farmor brukar visst klippa sig hos henne :) yes, bor i norrköping med min boy å pluggar också i norrköping.. samhällsvetare, väldigt kul men såå trött på att plugga! började ju direkt efter gymnasiet, så väldigt skoltrött vill jag lova! men men, ska ta ledigt detta år och sen är det bara 1 år kvar, så det blir nog bra det där :) SKÖNT för dig att slippa lilla finspång, blir total deppig när jag tänker på alla som är kvar där! huuh, hur överlever folk?? ;) var för övrigt i hällestad för typ 2 veckor sen, kom att tänka på dig :) blev riktigt impad av att pizzerian / kiosken är öppen till NIO! Herregud! haha :) allt bra annars?

2007-06-04 @ 12:22:41
URL: http://mlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback