Jag o mitt öga!

Idag ska jag o mitt öga klippa kim o rani, idag ska ja o mitt öga stå i kiosken ute på najen!
idag ska ja o mitt öga gå o sola tänkte ja...
det är asså idag som ja har fått en kompanjon, mitt ÖGA!
ögat har aldrig varit så stort som idag! har mitt öga blivit drabbat av en monstervagel!!!??
ja tror att mitt öga har haft mindervärdskomplex... så nu har han bystat upp sig rejält o sagt ifrån *jag ska minsann oxå va me!*
jaja i alla fall igår så fläta ja o mitt öga in löshåret på frida igen... det gicköver förväntan faktiskt... o så illa som ja trodde att det skulle gå gick det inte---- det gick faktiskt väldigt bra...
nu ska katten KLÄNGA på mitt öga o mig, hon ä sällskapssjuk, det hon inte fattar ä att det går inte så bra att skriva när hon ska gosa!!!!! NER
den där lilla frida ja hon ringde o väckte mig o mitt öga imorse...först tänkta ja o mitt öga  "VAFAN!" men sen nämnde hon nåt som ja o mitt öga  inte tänkte på o det va att ja har minsann gjort så mot henne att antal dagar i rad förra veckan när ja va så grymt uttråkad... haha sorry frida,,, men idag fick ja själv känna påt... hahaha
sen börja direkt gnälla över att mitt öga va sååå stort  o äckligt... då börja hon kolla upp det i google på nätet så nu ä ja ännu räddare... tänk om det inte går över... tänk om mitt öga inte försvinner!!! O tänk om ja tar mitt öga till läkaren o dom kommer springande me nålar!!! då springer ja för livet.. tur att det finns en till i världen som vet hur ja känner... tack tack för det... (fast hon klara i alla fall av sprutorna innan thailand)
MEN FRIDA du måste hjälpa mig få bort det här äckliga ögat!!! jag kan inte gå runt me mitt öga o se ut som ett monster hahhahahaha (kan inte låta bli att garva) erkänn att du lyssnar på islandslåten nu hehe den ä sååå sjukt bra :)
nähä om ja o mitt öga kanske skulle ta o käka lite frukost... o sen göra sig iordning.... undra om mitt öga får sola..??
hmmm..
fan malin det ä bra att du skaffar kunder till mitt öga o mig :)
har tänkt på en sak... samuel ser ut som en apa i profil...

tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback