Fräschingen här.... NOT

Asså såhär äcklig har ja nog aldrig varit... idag ä det torsdag,, senast ja duscha va i MÅNDAGS!
fan håret ä så fett att vattnet rinner bara av hårret när ja duschar. HAHA eller hur fritte... vi har en tävling.. den som ä äckligast vinner,, ja tror ja vinner för ja tror inte ja orkar duscha idag... utan det blir imorrn! midsommarafton...men ja säger som dom gamla.. "man badar/duschar två ggr om året, jul o midsommar"
allt annat ä onödigt.

haha nu ska ja lyssna på SOOULL!! värsta sommar party hit fitt låten!
nu sitter stackars malin där på kukstugan (fan va kul det ä att sätta ett könsord framför stugan istället  för Å)
där satt ja me för ett par timmar sen... inge roligt.. gubbarna kan inte pissa eller sova eller oxå så ä det finlandsvenska:) hahaha
ska tillbakapå måndag... undra om man ska sova hos mamsen då kanske... det beror fan på vädret... man kanske kan ligga vid plastfarsans pool o försöka bli brun,, mamman har ju semestran så hon får allt va me mig hela tiden! haha
o sover hon hos bert så ska banne me ja me sova där haha.. men det har hon sagt att ja får.
Imorrn ä det midsommarafton!! då ska man ju plocka blommor o se vem man har en framtid me.. fan va jobbigt det skulle bli om man inte drömde om den man ä ihop me... ja då ä det bara att ta sitt pick o pack.. men tänk om han drömmer om mej då.. (inte för att det ä så troligt, MEN) då kanske det ä 50/50!
just nu i skulle han nog bara drömma om sitt förbannade X-box, som han o steffe så glatt sitter där ute i vardagsrummet o spelar.... försökte lära mig för 77e gången va offside va men det lyckas aldrig.. palla 5 min där ute i fotbollsmatchlätet, jag  gick in till söverummet o drog på lite isländsk musik istället! det ä fan bra grejer!

undra va kattis gör nu? jag har inte hört av henne idag.. kattis va gör du?

min stinakisse ä så sööööt

elin va här idag för första gången,,, det ä allt värt att fira.. fan ja vill ha inflyttningsfest snart... kan inte den där äckliga firman komma o fixa nu!

ja har köpt gardiner... fina som snus!

ja har faktiskt nåt allvarligt fel på mitt huvud.. igår på jobbet så fråga ja veronica 5 ggr var hennes kusin jobbar... ja fråga mamma 7 ggr va micke skulle göra på midsommar,,, fast ja så sjukt mycke vet det redan eftersom bröllopet som han ska på ska ja göra frisyren till... på bruttan asså :) haha'
fan ja ä nog lite trött.. sen efter det att ja slutat jobba så skulle ja åka till jenny o hälsa på men det glömde ja totalt bort.. o idag efter jobbet skulle ja o frida sola ihop o sen åka till stan ihop,,, va gör ja??!! ja åker o hämtar min karl o sen drar vi till stan o frida sitter hemma o väntar på mig o ringer när ja ä istan o undrar var ja ä.... då ska det tilläggas att hon har suttit o väntat på mig sen två o klockan ä då runt FEM! ja kände mig så jävla DUM!
DUM DUM DUM!!

haha
men ja har i alla fall klippt till min bror, min karl o fridas karl idag... bra gärningar av mig!

ä lite nervös inför imorrn.. frillan måste bli bra... får inte glömma kameran!
ja har pms... arg o bitsk på allt. nu ä det visst inte bara karln som börjar påpeka... hmmmmmmmmmmm....
samuel min räddare!  rädda mig.... oh fan nu börjar ja svamla...
imorrn blire midsommarlunch på ekkällevägen hos anderssons o thorssons... fan det ska bli gott..

sanna ja saknar dig! min lugg saknar dig nåt extremt!

malin,, ja vet inte heller va ja ska ha på mig.! vafan ska man ha på sig... ska nog gå lite mannekäng för samuel nu... han ger så bra råd :) *leeer!*

godnatt godnatt mina hjältar!!

Kommentarer
Postat av: sanna

hur blev bröllopsfrillan då?*nyfiken*
måste boka tid för o fixa naglarna dom ser inge vidare ut och en har lostnat:(
får träffas i veckan o snacka skit.
ska ta tag i söka lärlingsskiten med..haha
pöss

Postat av: Friiiiida

ja fiii fan va vi inte va fräscha du o ja....
haha tur att du inte stank å midsommaraftonen bara för att jag satt bredvid dig gumman...
oh lord vilken rolig helg det blev iaf...
nu har du åter igen en trogen bildtittare som väntar ivrigt hahah.
puss

2007-06-25 @ 22:44:24
URL: http://fridulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback