NATT åstugan

alla i hela världen sover... utom ja!
asså vafan ska man göra??? ja har suttit o skrivit kommentarer till min pixbox nu ja vet inte hur länge... så vill ni se kommentarer till alla dom första korten så ä det bara att gå in o glo
www.jainz.pixbox.se :)
nu ä klockan två.. exakt halva natten har gått.. egentligen ä ju det malin som ska sitta här men det ä ja som får ta skiten i slutändan... brukar bli så :) haha nädå
ja behöver ju skiten så illa.
lite kaffe kanske inte skulle sitta fel.. räcker nog inte me te..
asså ja vill inte dricka för mycke vätska heller för då måste ja gå på toa, o det vågar ja inte.. oh ah får hålla mig till fyra då dom kommer ner igen o fikelifikar me mig.

fan för dig frida! varför ska det va så kul att prata me dig i telefon! det tar ju död på batteriet, så nu har ja inget batteri till min telefon.. tänk om nån rolig skulle vilja mig nåt..
saknar dig...

ska man äta nåt inatt då? räkpajen va inget såvidare god men ja tog två tuggor i alla fall..

malinpuma! du glömde plattången i alla fall fan... men ja kan gärna va plattångvakt åt den ett tag till..
fan va tiden går långsamt här på natten..
du har fan rätt malin,, man blilr deppig när man sitter här på natten o känner sig ensam .. o man tänker på allt konstigt.. man kan inte tänka på sånt skit.... man gräver ner sig juuu.
buhuuu............
ja skulle vilja se en bra film... orkar inte städa., måste gå till tvätttstugan...
ska sova till halvfyra imorrn,., inget liv har man i denna bush,
vill hem till min säng o min karl o min katt.

ja klippte malin o elin idag. fina blev dom båda två i page,, elin ä duktig som klarar av att göra sig fin alldeles själv...
:)
lasse kessen ligger bakom mig o sträcker på sig o åmar sig,, nädu lasse,, det finns bara en kesse för mig.. o det ä stina...

ja va sjuk igår... mycke konstigt för det ä ja inte idag ,, bara lite huvudvärk.. men det har man ju jämt,,, enligt pålle har ja det alltid.
åååh va mycke konstigt ja tänker på ,,
oj oj oj va trött ja ä egentligen.,,,
nä nu ska ja hänga framför tvn... kanske skriver nåt mer roligt sen,,
älsker dig,,,
saknar dig..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback