Långledig

Fick reda på alldeles nyss att ja kommer att bli lååååångledig.. min snälla mamma kommer att ta mina pass, o ja snälla dottern kommer att ta hennes pass..
:)
idag jobbade ja me moa... fan vi bara flamsade runt, fattar inte att allt tar så lång tid för oss när vi jobbar. På måndag ska ja dit igen o jobba me moa, dags o börja komma på nu va vi ska äta till kvällsmat :) haha
igår kom malin hit o titta på vårt fina sovrum o den fina köklampan o dom fina hängena som kattjävelen har hängt ner o sprätt runt på glaskulorna..
det hon gjorde va oxå att hon bjödde på chirre o dippe, det va fan inge bra asså, men gott så in i tusan!
malin vill nog bara att ja ska bli fetare ... fy fan!
du ska få igen på din möhippa det säger ja bara.
nu ska ja visst till tvättstugan o glo.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
paulsson o hans bror o dom mobbar mig! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh
undra va alla gör såhär en måndag kväll>????

Kommentarer
Postat av: aa gissa

fy fan långledig :) då är det bara hoppa in i bilen och komma och hälsa på mig då, så man får se dig nått i sommar ;) haha..eller ja till dig..kanske imorron? ja vi hörs då om det :) take care jensan flemsan...puss

2007-07-31 @ 15:49:10
Postat av: gissa igen :)

haha, ja det var visst det...hur kunde du gissa det?? ;)
hörrö imorron hoppas jag att din dag inte är det minsta bokad av nån för isåfall är det bara att du avbokar, för vi ska ha lite frida jenny dag imrron allt :) hör av mig på förmiddagen så du ska inte jobba va???
pusssssssss

2007-07-31 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback