Vill till ett varmt land!!

Ja det vill ja fan i mig!!!
så grymt jävla aptrött på denna vinter!! snö och skit...
Idag har ja gjort så gott som ingenting på typ hela dan, sen vid fem tog ja tag i dagen o lagade trerätters åt mig o pålle,,, hmmmm trodde ni va!
pannkakor me sylt blev det, för det va det enda som fanns hemma som man kunde göra utan att åka o handla en massa skit... sen drog jag min kos till frida o thorsson,... där tvinga ja frida att bjuda migpå kladdkaka... hahahaha mmmm va gott.. där satt vi framför tvn o drack te o glufsa kladdkaka o titta på "du blir va du äter"... skapligt illa!! hahaha
tänk om ja vaknar imorrn o har förvandlats till en kladdkaka,,, då blir nog tanterna rädda för mig,,, för det ä dit ja ska imorrn,, till tantlandet.. börjar sju.. fan va jobbigt det ska bli.
hmmm i alla fall, frida blev skitfin i håret,, ja färga utväxten och klippte lite här och där:)

är fortfarande upprörd över insider,, stackars katter! hur kan man göra så.. o domarjäveln sitter o säger " ja men bara katterna mår bra så.." ja men va fan dom mår ju inte bra!! dom kan ju inte leva som katter, förvrängda skelett o ihopsnörda luftvägar,,, usch o fy för kattavel som går åt fan fel håll!! I HELVETET SKA NI BRINNA!! (känner du igen det uttrycket malin?)

imorrn blir det inflyttferre hemma hos elin.. fan va nice:)

nä nu ska ja ta me till sängen... hehe....

godnatt på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback