Träning med 60+

Haha ja skojar inte! jag och jenny skulle träna med korpen idag o vo valde lättgympa på viggestorpsskolan! haha vi kommer dit o där va det bara tanter! ......och vi.........
men vi skratta åt det, det  va en helt galen tant framför mig! dyngcharmig, tog ut rörelserna extra mycket o log sitt tantiga leende extra mycket!  ubergullig va hon!

igår va ja och pålle hemma hos min kusin o hans tjej ute i haga, en liten etta, vi fick kaffe o bullar och av oss fick dom en skitfin orkidé! fan jag ville ju ha den själv! LÖÖÖV orkideés....

sen visste vi inte riktigt va vi ville göra så vi tänkte åka o käka, först stanna o betala för en timme på filmstan,  men där va fan inget öppet så det var bara att ta sig nån annanstans, först tänkte vi på athena, men där har herr paulsson haft en dejt i somras så ja va inte så tänd på att käka där :) hehe
men då kom pålle på den briljanta iden att vi kunde åka till söderköping o kolla om det fanns någe vettigt där. Efter mycke olaglig körnig på konstiga små vägar inne i sörping hamna vi på någe spycafé mitt i lilla stan, jag vill inte veta va det har för rykte i den stan, men ronjas hette det i alla fall! vi käka skitgod planka där i alla fall, så äckligt va det absolut inte, men ja skulle nog skicka melker köksdoktorn dit... hmmmm.

sen åkte vi hemo var tjuriga på varann :) haha
ja kom på när ja kom hem att den där planka kanske inte va så mycke nyttigare än pizzan o hamburgare som man lätt brukar välja annars.. men i alla fall så slog ja en pling till jenny P, så vi drog till gymmet o körde i en o en halv timma JÄRNET! tills svetten sprutade och sen bastade vi i 20 min till svetten sprutade igen! fan va nice det va.
när ja kom hem va det lungna puckar!

och så idag, tantträning,, men vafan, lite svettig blev ja.
är det nåt bra på tv idag?? hm nää

håller på o övertalar malin till en fika imorrn, det vore så mööösigt :) en blåbärspaj på fräckis frökis! den ä så sjujävla god!
anton! du ä skyldig mig en sån, o en vanilj latte!!!

PÅLLE! slår du mitt rekord på quadrapop så blire inte lätt för dig!

nu ska ja äta honungsmelon :)

puss puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback