Karatefylla!

Äntligen har ja hittat texten till KARATEFYLLA!
Nu malin vet ja va dom sjunger! vi som har lidit av att vi inte vet va dom sjunger!!
Ska messa till dig snart,
vilken superlördag! ja o pålle har varit på middag hemma hos tobbe o sandra i deras fina hem på auroravägen, sjukt fin lägenhet!
massa god mat o vin O godis o glass o ja ä proppmätt! Hur ska man kunna slå det?

Imorgon ä det söndag utan ångest, sååå himla skönt me lov! ja ska slappa o slappa o jobba lite,
ja klippte fjanton idag, fan va snygg han blev :) och så klippte ja malins morsa me o fannys lugg, va ja gör folk snygga, oftast i alla fall :)
tänk om ja skulle klippa nån o göra misstaget o göra den ful, som idolsebastian på melodifestivalen! han va skitsöt på intervjun innan o sen va han skitful me ena riktiga hajvikar på själva uppträdandet! ska det inte va tvärtom?? ful på intervjun o snygg som fan på uppträdandet?! haha
men Månsen då! han va ju bara för vacker .....mmmmmmmm....

nu lyssnar ja på laguna beach låten...  mhmh lalalallala fan va bra den ä asså,
ja gör som malin, ska ha värsta seriösa bloggen här haha
fan ja skulle varit me o festat me er :) istället sitter man här som värsta datqanörden o knäpper,  men ja har ju iaf ätit sjukt go mat,,, hehe går inte o glömma, (jenny tänk på hälsan, tänk på vikten)

nä nu ska ja ge mig, ingen jävel som orkar läsa all denna crap, nu ska ja slagga!

Jag har slagit mitt rekord i quadrapop! över 40 000 nu! haha hm käft malwin...

puss o godnatt o grattis staffan!


Kommentarer
Postat av: Sanna

men äntligen tog du tag i det hela, så jag hälsar dig varmt välkommen till blogglivet:)
får ta o träna i vekan, igår var jag så nyttig att jag köpte vindruvor och nötter till snacks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback