ISKALLT!

Idag var det den kallaste dagen i mitt liv!!
jag höll på att svimma av denna värk satte i mitt huvud.... tur att frida kom med mössa o bil.

Igår va ja me frida o tanja, först käka vi på glasskupolen, en köttfärspaj med ÄGGSTANNING!
varför fan ska det  va äggstanning i köttfärspaj!? blä men för övrigt va det jävligt gott.
efter det åkte vi o fika me anton, malin o ida på fräckis frökis på kungsgatan, mycke gott o mycke mätt åkte vi där ifrån me peugeoten, vi drog raka vägen hem till tanja där vi glodde på semesterbilder o snackade skit fram till klockan två kanske, sen va det bara att åka hem o sussa, fan va sent ja somna.
jag drömde att ja försov mig till sannas o min uberviktiga träning idag halv tolv!
vi körde järnet en timma på gymet till strömmen la av, fan jävla B-gym tänkte vi :) men svettiga va vi kan ja ju lova.
efter det blev det solning på soloteket, det va på vägen dit som ja nästan höll på att frysa ihjäl, kände mig som en idiotisk äventyrare på väg upp mot mount everest, fy fan va kallt det va! Mössa bör varenda en i världen äga en, kom ja på idag,
tack en en gång fritte för mössan o skjutsen, som vanligt ä jag så duktig att ja smäller i mig en massa skit efter träningen, denna gång blev det köttbullemeal på grillen... skitgott men fan inge nyttigt....

Jag o frida har nog aldrig varit så fula som vi va idag på grillen asså, tur att det inte satt några snyggingar där, för så hade ja banne me lagt bena på ryggen o sprungit långt bort :) det va bara några fetton och lite utlänningar från mitt hood!

nu ska ja duscha o dra me till stan, OC ikväll.... o top model brudar!

pussohej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback