klockan är sent o alla ä fula:)

oooh va klockan är mycke,,, har precis kommit hem o gjort mig iording för en natts sömn, karln ä på harrys o raggar runt me grabbarna. Ja sitter här o har lite tid för mig själv, ganska skönt, då kan ja skriva blogg ifred..
har varit i lotorp idag o klippt till lite folk, tog me mig malin för att rasta henne lite, hon hade ju så tråkigt där hemma, ooooh ja gjorde en god gärning :)
efter att ja varit o hälsat på jenny i lotorp så kom mamma o hämta oss o vi drog till grillen för att feta oss, malin mat o ja o morsan smällde i oss en massa GLASS! oh så ovanligt jennyo!!
efter det drog vi till B-hallen, där diskutera ja o malin nilsson våra avlidna katter sen begav vi oss till b-gård där ja klippte mammas hårr! lite lite lite!
vi drack kaffe o snacka skit, o sen blev bert våldgästad av oss tre, där drack vi lite mer kaffe o snacka lite mer skit, trevligt trevligt.. länge sen malin va me mig ut i bushen,,, haha som den riktiga stadsbon hon har blivit..
bhaha
efter att vi gjort det så tog vi den blå faran o for hem till malin, (pålle körde som ett jävla as!) paulsson drog ut på krogen o glömde mobilen, ja stanna hos maggan o käka popcorn o titta på fula bilder på internet, sjukt mycke fula brudar det finss haha.. kul som fan o titta på alla fula som tror de ä snygga!!!!:)
lång panna (eh va visst du o ja maggan) stor näsa, bred näsa, dubbelhaka (ehhh va visst ja igen)
handtag. stor röv, feta, bred panna. FEL HÅRFÄRG! föööööööööööör smaaal.. hahahahaha mycke kul man kan ha me det där.. tiden gick alldeles FÖR fort! stackars malin ska jobba imorrn, hon ska ringa mig o se om ja orkar mig upp för att följa me henne ut till flygplatsen,,, hmm det vore fan kul men asså orkar ja det????
maggan sover nog nu... hmmmm'
imorrn ska det klippas... desa jessica malin adde
ojojoj
älsklingen oxå måste klippas... det ska göras me imorrn när ja ändå ä i farten.......

bert! jag ska inte sälja cocosbollar på hällestad marken,,, men malin o pålle ska hahahahhaha
jag ska ta me mig tanta o köpa ett par lådor :)

godnatt godnatt jag fick fnatt :)

Kommentarer
Postat av: Frida

WHAT??? fan va du o malin i fimpan igår utan att ens slå en pling till mig? fan jenny, USCH! haha men idag blir det väl frida o jenny dag iaf :)
puss

2007-08-03 @ 09:17:22
Postat av: emma

jag flyttar nästa helg :) så vecka 32 är jag är jag nkpg bo :) Men vi har tapserat hela lägenheten och så så haft nycklarna i snart en vecka :)

Postat av: malin

hej min lilla fyllehund..hahha
ja sitter här och laddar upp bilder som jag hade på mon mobil, faan va snygg du är må jag säga=)
nu har ja skrivit i bloggen är du nöjd nu din lilla fisunge?

2007-08-05 @ 12:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback