HIHI


sjukt snygga vi ä:)


vi va bäst
på augusti festen va vi såhär glada :)


vi soola oss
ja o lovisa solar oss ute på najjen, det va asvarmt!



LÄCKERT! innan malin pierca sig.


HAHA, vi och den där jäkla katten...

Men det här kortet ä så sjukt kul, historien bakom detta ä att ja o frida kom hem till malin efter att malin o anton kommit hem, o vi skulle va så tysta som möjligt, hmmm vilket vi inte lyckades med., vi hitta antons fula katt sixten o tänkte att det här kan bli kul :)
vi tar en grupp bild me katten o såhär blev resultatet :) hahaha
sjukt bra bild hörrni :)
va skulle man göra i livet utan en kamera???

Kommentarer
Postat av: emma

jag trrivs väll lite halvbra eller trivs gör jag men saknar det sociala när pojken är iväg på nollning och en annan bara är hemma och tråkar. så är det.
vi bor där de gulahusen med vitabalkonger är. Man kan gå igenom en liten "tunnel" till oss från Nygatan tror jag. För nygatan är den gatan som spårvagnarna går ifrån va?
Jag bor på 25 och Sanna kommer bo på 21. Vi kommer bo snett emot varandra :)
Kram Emma

Postat av: emma

det är bara att du kommer :) vill se din med ju :) vi får ta en lägenhetspan dag :p när börjar du att jobba. klart jag kan ringa någon dag så kan vi fika och bara umgås längesen man såg dig. japp vi tre kommer bo nära varandra nu :) du kan men bara ringa om du vill hitta på något med mig :)
kram emma

2007-08-19 @ 20:23:16
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

Så Sanna har redan flyttat? Jag jobbar med min andra vecka. Men jag jobbar bara tisdag - fredag kör 80% var av en av de dagarna har jag att träna till gesällen :) känns jätte bra. trivs du på ditt jobb?
kram emma

2007-08-20 @ 07:07:38
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: friiiiiiiiiiiiiiiidaaaaaaaaaaa

hahahahahah, vi o den där jäkla katten.....aaa fy fan men vi va ju astysta....malin: fan nu får ni vara tysta så inte ida får klagomål imorron....hahahaha
ja fy tusan sen vet du blir det bra för då får du dras med mig jämt....eller jag med dig rättare sagt :)
jag skiter i hiphop yeah yeah come on motherfucking skit..HAHAHA....
pusss

2007-08-23 @ 17:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback