En timme till start!

om en timme ska ja åka o jobba igen!" fan säger ja, men vafan ja behöver ju pengarna,  den lilla pållen börja ju jobba vid halv åtta imorse så han ä det mer synd om... uj uj uj
min lediga vecka har varit sköööön, o min lediga helg har det varit hålligång:) i fredags klippte ja en jävla massa o bra blev det haha o på kvällen hade vi parmiddag me steffe o lovisa.. det va kul som fan, grabbarna spela spel o vi brudar snacka porrfilm :) drack en massa vin o kaffe me likör i´, precis lagom lulliga blev vi ... kvart pöver två drog dom hem. paulsson skulle ju spela match på lör o han va trött.. jaja!
på lördagen drog ja me steffe o lollo till najjen o glodde på matchen TIF-Syrianska  torstorp vann, o det va väl en jävla tur det, men fanvilket liv det va på plan, ä det vuxna människor det där?!
ja o lovia satt o sola hela tiden oblev ellt lite bruna bra till kvällen tänkte ja..
ja o ragge va väldigt off inför nyrres grillfest, men vi tog oss dit i alla fall, vi åkte me en proppad bil, ante,emma,rickard,jag o ragge,
först hitta v i inte dit men sen ojojoj... där skulle ja vilja bo-känslan fick ja,.
fan vilket hus,,, me loft, jacuzzi, bastu, nära till sjön,,, ligger prreeeecis bredvid! ooooh va det va fint...
nyrres familj va där o lite annat folk som ja inte ,kände.., men en massa som ja kände va där oxå, det va riktigt kul, ja har en viss känsla av att ja ringde o fyllesnacka me malin o elin haha blev visst ganska packad men som sagt halmstad ä once in a lifetime.

sen drog vi in till palace, ante körde..(ja va helt säker på att han hade druckit, men han hade suttit nykter hela kvällen)  vi körde om taxin o kom dit först av alla, det va småbrudar som trängde sig i kön, men ja va lycklig så ja lät dom gå före haha
när vi kom in så hitta ja kattis o lyckan va total, hon satt uppe vid några vip-soffor o pimpla drinkar me en brat som hon tydligen hade satt hahaha han va ful, men han bjöd på goa drinkar,.. eller vafan det nu va, hennes kompis tessan va me oxå, det va drag på gänget..
ja fan va vi röjde runt, riktigt skoj. efter att försökt få ihop lite folk utan framgång så drog ja o pålle hem, klockan va då två, men precis lagom för allt folk hade inte kommit ut än för att handla käk så det tog fem min o få krubb. sen knacka vi på malins fönster o sprang iväg som två små barn, hon kunde ju bli arg haha
vi stötte på syrian spelare, o sen stötte vi på erlandsson, trevligt trevligt....

igår sov ja som en griiiis, sen gick ja till fräckao tog en fika me malin, vi satt där aaaaaslänge,, haha mycke skumt folk där va det, MYCKE SKUMT hihi
ja va omringad av folk o det lukta mulltoa! aaaaaaaaaahhhhh
sen följde ja me malin till hennes jobb o där spruta ja på mig en hel jävla del parfym, lukta som ett riktigt sprutluder när ja kom ut,.. det va en snygging som jobba där, som tydkligen ä helt säker på att malin ä vråltänd på han o stöter jääärnet på han! fan han måste ha bra självförtroende! jävlar i mig! vickar på rumpan o allt när hon går förbi hahahahhaha johanna o karen: men hallå, malin går så!

hahaha fan va kul! malin stöter på folk som hon inte ens vet om.
HIGH FIVE!

nä nu ska ja äta lite frulle!
måste dra snart ,,, till tantlandet, jippiiee
morsan ä på öland så ja sover hemme dom här nätterna, vågar inte sova där själv,, o orkar inte me micke o johanna.. hhaha¨
vi hörs ni
pössspöss
augustifesten börjar denna vecka ... onsdag då smäller det :)



Kommentarer
Postat av: sanna

tja..sitetr på jobbet nu! har inga pengar på mob så svarar här:) jag fpr inte heltid till en början för att min handledare har trappat ner för att börja det nya projektet om salong flytt med gym o så. sen när jag blir mer självständig får jag förhoppningsvid heltid, känns lite surt men... men du jag ska till norpan onsdag o kolla rix fm, kom dit med vettja o häng med oss:) sen ska vi ut lördag med, då kan du med haka på tycker jag!!puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback